Spar tid og penge - fokusér på kerneforretningen

Som virksomhedsejer bruger du ofte forskellige platforme, hvor du skal taste de samme informationer ind igen og igen. Det kan du dog slippe for ved at connecte din webshop med dit regnskabsprogram – fx. Dinero. På den måde bindes de to sammen, og dit liv bliver meget lettere.

Det tager ingen tid at sætte den automatisk bogføring op, så du i stedet kan dedikere al din tid på udvikling af forretningen. Det sparer dig for mange timer, du i stedet kan investere i virksomhedens vækst og fremtid. Mere tid til salg og udvikling vil i sidste ende give en større omsætning.

WooCommerce-plug-in’et til din Wordpress-side er gratis, men du skal kende lidt til udvikling og programmering – eller få hjælp af nogle, der gør – for at få det optimale ud af det. Når du connecter din webshop med faktureringsprogrammet, åbner det op for et hav af muligheder.

Simpel bogføring og økonomisk overblik på farten

Regnskab skal være nemt og simpelt. Dit regnskabsprogram og din webshop er to forskellige størrelser, som ikke snakker sammen fra fødslen. Men når du forbinder de to, taler de samme sprog – og gør dit liv meget nemmere.

Når du har connected dem, bliver din bogføring automatisk, så du er færdig med krøllede kvitteringer og svede over, om du nu får bogført bilagene korrekt. Det kræver typisk kun få klik, hvorefter programmet klarer det hele for dig – og du kan selvfølgelig gå tilbage og rette, hvis du opdager en fejl.

Hvis dit faktureringsprogram samtidig har en god app, har du faktisk altid dit regnskab lige ved hånden – og det er automatisk opdateret. Du slipper også for at være lænket til en computer, når du skal styre virksomheden, hvilket gør dig mere fleksibel i dagligdagen.

Kombinér webshop-integration og lagerstyring

Jo flere integrationer, jo nemmere bliver din hverdag. Tid er ofte en sparsom ressource for virksomhedsejere, og der går meget tid med at styre regnskabet og lageret. Det er reelt set spildtid, da det ikke bidrager med værdi til virksomheden.

Det kan være en fordel at vælge et lagerstyringssystem også, hvis du ikke allerede har sådan et. På den måde automatiserer du hele processen fra besøg på hjemmesiden til fakturering og lagerstatus. Lageret kan fx blive opdateret, når du sender fakturaer afsted til dine kunder.

Connect din WooCommerce-shop med Dinero på 5 minutter

Der er mange programmer på markedet, som kan hjælpe dig med regnskabet. Hvis du vælger et program som Dinero, får du både et gratis regnskabsprogram og utallige integrationer, som sparer dig for mange timers arbejde hver uge.

Dinero er et faktureringsprogram, som du connecter med din WooCommerce via en integrationspartner. Selve integrationen sker på forskellige måder afhængig af, hvilken integrationspartner du bruger. Du kan læse mere om mulighederne og starte integrationen med det samme via linket.

Brug tiden fornuftigt i stedet for at bruge den på dobbeltarbejde i forskellige systemer, som ikke taler sammen. Med Dinero-integrationen får du automatisk bogføring af salg fra webshoppen, lønsystem, betalingsløsninger og mange andre ting, så du i stedet kan fokusere på din virksomhed og skabe værdi.

DU BETALER KUN FOR DEN TID DU BRUGER

Klippekort | Du kan spar op til 33%

Har du brug for løbende assistance til markedsføring, grafisk design, udvikling eller noget helt fjerde kan det være en god idé med et klippekort. Du kan her spare nogle procenter på den normale timepris. Jo større klippekort du køber, jo flere penge kan du spare.
Du betaler for pr. påbegyndt kvarter.

5 timers klippekort

Spar 6,5% på 5 timer
(750 kr./t)

3.750,-

Ekskl. moms

Bestil klippekort

10 timers klippekort

Spar 23% på 10 timer
(650 kr./t)

6.500,-

Ekskl. moms

Bestil klippekort

20 timers klippekort

Spar 33% på 20 timer
(600 kr./t)

12.000,-

Ekskl. moms

Bestil klippekort

Se et udsnit af de projekter jeg har løst gennem tiden

Tilfredse kundeudtalelser